هم یک میلیون ریال پول نقد هدیه بگیر و هم یاد بگیر چگونه مشتری های خود را چند برابر کنی؟

به نقل از آراد برندینگ به تازه واردهایی که آشنایی با آراد برندینگ ندارند توصیه می کنیم ابتدا به قسمت انتهایی متن رفته و سخنی با تازه واردها را بخوانند.

ده سوال تستی و جایزه یکصد هزار تومانی برای همه

امروز قصد داریم یک روش ساده درباره افزایش تعداد مشتری را به تاجران آرادی یاد دهیم که کمتر از نیم ساعت وقتتان را خواهد گرفت.
بعد از اینکه آموزش ارائه شده در این متن را خواندید لینکی در انتهای متن می بینید که باید وارد شده و به ده سوال آن پاسخ دهید و در صورتی که به همه سوالات آن پاسخ درست دادید از شما مشخصات بانکی تان را می گیرد تا صد هزار تومان از سمت آراد برندینگ هدیه بگیرید.
در دانشگاه ها ماه ها و سال ها وقت می گذارید و پول می دهید تا چیزهایی را یاد بگیرید که خدا می داند به دردتان می خورد یا نه؟
پولی از آن دانش ها در می آید یا نه؟
در آراد برای یاد گرفتن پول خواهید گرفت و علومی به شما آموزش داده خواهد شد که به خودی خود پولساز است.
علومی که جاهای دیگر برای یادگیریش باید پول می دادید نه اینکه پول بگیرید.
پس با ما همراه شوید.

مشتری ها چگونه زیاد می شوند؟

به طور کلی در دنیای امروزی تنها دو راه برای زیاد شدن مشتری هست.
اول تبلیغات و دوم بازاریابی.
در تبلیغات ابتدا شما با تبلیغی که انجام می دهید حس نیاز را در مردم ایجاد می کنید تا برخی از آنها به سمت شما بیایند اما در بازاریابی این شما هستید که باید به سمت مشتری بروید و با او صحبت کنید.
یعنی در تبلیغات این مشتریست که اول به شما سلام می گوید و در بازاریابی این شما هستید که باید سلام اول را به او بگویید.
ما میانه چندانی با بازاریابی نداریم چون باعث برندسازی نمی شود و برندسوزی دارد.
آیا هیچگاه دیده اید برندهای بزرگ نظیر اپل بیایند و به مردم زنگ بزنند و بگویند بیا محصولات ما را بخر؟!!!
اما زیاد دیده اید که اپل در جاهای معتبر تبلیغ می کند تا مردم را برای خرید محصولات خود ترغیب نماید.
حال انتخاب با خودتان است که مانند آراد سیاست تبلیغ را برگزینید یا مانند شرکت های هرمی سیاست بازاریابی را پیش بگیرید.
اگرچه در برخی موارد معدود و خاص نیاز به بازاریابی وجود دارد اما در اکثر مواقع سیاست برتر سیاست تبلیغات است.

با پر هزینه بودن تبلیغات چه کنیم؟

همه ما می دانیم که تبلیغات پر هزینه است از اینرو همواره شرکت های تبلیغاتی به ما می گویند که تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاریست.
آنها می خواهند با چنین جمله ای در حقیقت ما را فریب دهند.
برای اینکه می گوییم می خواهند ما را فریب دهند دلیل محکمی داریم.
شما دیده اید بسیاری از بیلبوردهای تبلیغاتی را که در ایام مختلفی هیچ بنر نصب شده ای ندارند.
اگر تنها یکی از بنرهای قبلی نصب شده در طول اینهمه سال با سرمایه گذاری که شما شرکت های تبلیغاتی می گویید جواب گرفته بود همان یک شرکت با شما تمدید می کرد و بنر جدیدی می زد پس معلوم می شود همه آنهایی که پیش از این تاریخ بنر زده اند نتوانستند حتی پول تبلیغاتشان را در بیاورند در حقیقت می توان گفت اصل سرمایه شان هم بر باد رفته است.
اوضاع تلویزیون هم بهتر از این نیست.

چه بسیار برندها که ما در بچگی مان اسم هایشان را در تبلیغات تلویزیونی می دیدیم و امروز نمی بینیم و حتی آن شرکت ها جمع شده اند.
پس پر هزینه بودن تبلیغات و جواب ندادن خیلی از تبلیغات ها باعث می شود نتوانیم در این زمینه هم رشد کنیم.
پس چه کنیم؟


اینترنت ایده جدید تبلیغ هدفمند

اگر دقت کنید در عصر ما اکثر شرکت هایی که به سود بالایی رسیدند شرکت هایی بودند که با راه اندازی یک سایت اینترنتی سعی در جذب مشتری ها به سمت خود نمودند.
از آنجا که هزینه اینترنت برای راه اندازی سایت بسیار پایین تر از سایر روشهای تبلیغاتی است به شما پیشنهاد می کنیم تبلیغات از طریق اینترنت را جدی تر بگیرید.
ما قصد داریم در ادامه شما را با برندسازی اینترنتی آشنا کنیم.

برندسازی اینترنتی چیست؟

برندسازی اینترنتی در حقیقت یعنی آشنا شدن مردم با شما با یک شناخت خوب و مثبت از طریق اینترنت.
برندسازی اینترنتی زمین تا آسمان با خرید یا فروش اینترنتی متفاوت است.
در خرید و فروش اینترنتی مشتری باید صفر تا صد مراحل خرید را در سایت اینترنتی بگذراند مانند سایت آمازون.
اما برندسازی اینترنتی یعنی تنها با شما از طریق سایت آشنا شود و در سایت یک مسیر تماس یا فرم به او داده شود و چنان سایت شما معتبر باشد که خریدار احساس کند می تواند با شما تماس بگیرد یا فرم پر کند تا مذاکرات پیرامون خرید را تلفنی، واتساپی یا حضوری انجام دهید.

برای گوگل محبوب شوید

بیش از ۹۰ درصد مردم در سراسر دنیا وقتی نیاز به محصولی دارند و می خواهند از طریق اینترنت دنبال فروشندگان آن محصول بگردند ابتدا به سایت گوگل مراجعه می کنند.
از آنجا عبارتی را جستجو می کنند و بعد به سایت هایی که گوگل به آنها نشان داد می روند و با یک یا چند تا از آنها ارتباط می گیرند و نهایتا یا خرید اینترنتی ثبت می کنند و یا اطلاعات تماس سایت مورد نظر را گرفته و خارج از دنیای نت با آن ارتباط برقرار می کنند.
پس ما برای اینکه بتوانیم مشتری بیشتری داشته باشیم ابتدا باید برای گوگل محبوب شویم تا گوگل ما را در نتایج جستجوی خود به مردم نشان دهد وگرنه هیچ مشتری نخواهیم داشت.

چگونه می توان برای گوگل محبوب شد؟

برای اینکه نزد گوگل محبوب شوید باید بیش از صد پارامتر را در نظر بگیرید اما نگران نشوید اول اینکه آراد برندینگ به عنوان یک متخصص برندسازی اینترنتی کاملا دلسوزانه و رایگان در کنار شماست و در ثانی مراحل سختی نیست بلکه آرام آرام همه موارد را با هم جلو می بریم تا خیلی راحت جواب بگیرید.
اگر هم در تجارت و خرید و فروشتان به آراد اعتماد کردید بیش از ۹۰ درصد کارها را آراد انجام می دهد و تنها ده درصد کارها بر عهده شما خواهد بود.
اولین مرحله برای محبوبیت گوگل اینست که سایت شما هر روز حداقل یک تولید محتوای جدید داشته باشد.
گوگل بارها در مقالات خود به این اشاره کرده که محتوا پادشاه است.
پس اول باید یک محتوا تولید کنید که برای گوگل جذاب باشد و خواهیم گفت گوگل به چه محتوایی جذاب می گوید.

آیا گوگل محتوای شما را ایندکس کرد؟

هر محتوایی ابتدا باید توسط ربات های گوگل خوانده شود و گوگل قبول کند آن را ایندکس نماید.
کافیست ابتدای آدرس یو ار ال محتوای خود بنویسید site: و همین عبارت را در خود گوگل سرچ کنید.
به طور مثال مطلب دیروز سایت آراد پیرامون سفر به پاریس در کریسمس را ببینید.


تایید ایندکس از گوگل

وقتی که در گوگل سرچ کردیم site: و بدون هیچ فاصله و اسپیسی آدرس مطلبی که نوشتیم را زدیم می بینیم که مطلب ما توسط گوگل ایندکس شده یا نه.
اگر مطلب تان طی حداکثر یک هفته ایندکس نشود یعنی سایت تان مشکل ایندکس با گوگل را دارد و اگر ایندکس شود باید به مراحل دیگر محبوبیت برای گوگل برویم که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

فریب ادعاها را نخورید.

ممکن است خیلی ها ادعا کنند که ما گوگل را کاملا می شناسیم و می دانیم چگونه رفتار آن را کنترل کنیم.
به آنها بگویید اگر واقعا شما بلد هستید به من قدرت Site: خود را نشان دهید.
اینجاست که می فهمند شما از دروغ آنها سر در آورید و خودشان فراری می شوند.

با site: راستگو را از دروغگو تشخیص دهید

از هر کسی که ادعا کرد می تواند سایت محبوبی به شما بدهد بخواهید که سایت خودش را به شما بگوید.
در گوگل سرچ کنید اسم سایتش را و قبل از آن site: بگذارید.
مثل:
site:aradbranding.com
نیاز به نوشتن www. یا http:// هم قبل از آدرس سایت نیست.

یک گزینه ای در پایین جستجوی گوگل هست به نام tools یا ابزارها
از آنجا عبارت any times یا زمان ها را انتخاب کنید.
بر روی past hour یا همان یک ساعت گذشته کلیک نمایید تا ببینیم گوگل در یک ساعت گذشته چند بار به سایت این ادعاکننده آمده است.
اگر دیدیم هیچ باری نیامد یعنی ادعایش دروغ است.
اگر دیدید که واقعا به سایتش می آید یعنی ممکن است حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
یادتان نرود این شرط لازم است و کافی نیست و غیر از این روش باید مواردی دیگری را تست کنید.
اگر به عکس زیر توجه کنید می بینید سایت آراد برندینگ نه تنها چند دقیقه قبل هم توسط گوگل خوانده شده حتی ۲۱ ثانیه قبل نیز توسط گوگل شناخته شده است.
پس به قدرت برندسازی اینترنت در آراد برندینگ باور داشته باشید.

اگر درست برندسازی کنید هر خبری که شما بزنید توسط سایت های بزرگ دیگر هم منعکس می شود و یا خودتان می توانید از آنها بخواهید تا منعکس کنند.

به طور نمونه خبر دیروز سفر به فرانسه آراد توسط خیلی از سایت های معتبر خبری ایران بازنشر داده شد.

پایان درس و رفتن به آزمون

خوانندگان عزیز درس امروز تا همینجا کافیست.
از شما می خواهیم به آزمون بروید که در آدرس زیر قرار گرفته است.

https://survey.porsline.ir/s/fM4cxlct/#ns=1


سخنی با تازه واردها

آراد برندینگ راهیست به سوی ثروت و سابقه ای بیش از ۱۶ سال دارد.
ما معتقدیم ثروت زیاد در تجارت و صادرات است و دلیل فقر و نداری بسیاری از مردم اینست که در شغلشان هر چقدر هم که تلاش کنند و صادقانه انجام وظیفه نمایند هیچ رونقی نیست.
به هیچ وجه به بازاریابی هرمی اعتقاد نداریم.
از بورس و بازار دلار و یورو و پول گذاشتن در بانک فراری و بیزاریم.
ما هنر را در تجارت محصولات ایرانی به داخل و خارج از کشور می دانیم.
توانمندی اصلی ما صادرات است و با واردات هم میانه خوشی نداریم.
باور داریم اگر بتوانیم تولیدات ایران را به کشورهای دیگر بفروشیم هم چرخه تولید ما بهتر می گردد و هم اشتغال آفرینی می شود.
تفکر ما اینست که توان اقتصادی کم مردم ایران با این حجم زیاد واردات که در کشور داریم کمر تولید را شکسته و اگر نتوانیم برای تولیدکننده ایرانی مشتری خارجی پیدا کنیم نمی توانیم تولید و به دنبال آن بیکاری را حل کنیم.
برای ریشه کن کردن فقر در ایران باید تعداد زیادی از مردم ایران به کمک صادرات محصولات ایرانی بیایند و اینگونه تمام مشکل کشور عزیزمان حل خواهد شد.
ما جوانان ایران و پایبند خط رهبری فرزانه آن هستیم و جنگ مان را جنگ اقتصادی می دانیم به نفع مردم به نفع ایران و به نفع جمهوری اسلامی عزیزمان.

آراد برندینگ برای تاجرانش چه می کند؟

ما در آراد برندینگ به صورت کاملا رایگان به هر کسی که خواهان ورود به تجارت باشد یاد می دهیم چگونه تجارت کند.
هم می تواند تجارت داخلی داشته باشد و هم صادراتی.
برای این کار باید روزی یک تا دو ساعت کار کند.
کارهایی که به او می گوییم چگونه آنها انجام دهد.
تجارت و صادراتش بعد از ۴ سال فعالیت به شکوفایی بسیار بالایی خواهد رسید البته بعد از سال اول نتیجه اش را مشاهده خواهد کرد و به سودرسانی خواهد رسید ان شاالله.
البته می تواند در این میان با بسیج کردن دوستان و آشنایان که به او کمک کنند این روند زمانی را کاهش دهد و به کمتر از یکسال برساند.
مواردی را داشتیم هر چند محدود که کمتر از سه ماه به صادرات هم رسیدند اما نیاز به همت بالایی دارد.
شیوه ما برای پیدا کردن مشتری های داخلی و خارجی برندسازیست و به همگان یاد می دهیم چگونه برندسازی کنند.
مسیر برندسازی ما کاملا رایگان است و مالکیت مسیرهای برندسازی با آراد می باشد اما اگر کسانی بخواهند مالک آن ساختارهای برندسازی باشند می توانند با پرداخت هزینه ای آن را به مالکیت خود در بیاورند.
تقسیم سود بین آراد و آرادی ها
ما تا زمانی که شما به سودی نرسیدید هیچ پولی از شما نمی گیریم.
اما زمانی که به سود در تجارت رسیدید باید ۲۰ درصد سود تجارت خود را به ما بدهید.
در قرارداد همکاری که بین ما و شما بسته خواهد شد تضامین محکمی از شما می گیریم که نتوانید سهم آراد را خدای نکرده ندهید.

تصمیم به شروع تجارت

اگر با خواندن اینها تصمیم گرفتید تجارت را شروع کنید از دکمه شروع تجارت در بالای همین صفحه فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا مشاوران تجاری ما با شما تماس حاصل نمایند و مراحل همکاری را خدمتتان اطلاع دهند و یا از طریق ارتباط با مشاوری که در انتهای صفحه می بینید زودتر اقدام نمایید.
و اگر هنوز به این نقطه نرسیدید که شروع کنید می توانید عضو کانال تلگرامی ما شوید و هر روز خبرهای داغ ما را به همراه آموزش ها ببینید و دنبال کنید و سپس تصمیم بگیرید که وارد تجارت بشوید یا نه.
آدرس کانال تلگرامی ما @aradbranding است که می توانید از طریق لینک زیر هم وارد شوید.

https://t.me/aradbranding


خبرهای داغ در هر روز

ما هر روز خبرهای داغی در سایتمان داریم که برای رشد آرادی ها بسیار جذاب است.
پس هر روز به سایت ما سر بزنید و اخبار داغ ما را دنبال کنید.
حتما عضو کانال تلگرام ما هم بشوید تا در جریان آخرین خبرهای سایت قرار بگیرید.


قرعه کشی هفتگی ۱۰ میلیون تومانی

راستی تا یادمان نرفته هر هفته برای کاربران کانال تلگرام آراد یک قرعه کشی داریم به ارزش ۱۰ میلیون تومان.
کاربرانی که در کانال تلگرام باشند کدی را هر هفته با فرمتی خاص برایمان ارسال می کنند و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
این قرعه کشی برای همه است و فرقی نمی کند آرادی باشید یا نباشید پس حتما عضو کانال تلگرام ما باشید و دوستان و آشنایان خود را به آن دعوت کنید.
هم آرام آرام تجارت و روش های پول در آوردن زیاد را مجانی یاد می گیرید و هم شانس برنده شدن در قرعه کشی ۱۰ میلیون تومانی ما را خواهید داشت.
آدرس را هم که یادمان نرفت و برایتان گذاشتیم.
امیدواریم از خواندن این متن لذت برده باشید.

منبع خبر: راه افزایش مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *