مکانیسم‌های کلیدی پسته

مکانیسم‌های کلیدی کنترل وزن پسته خشک خام احتمالاً افزایش سیگنال‌های سیری و سیری 85، 93 و کاهش انرژی قابل سوخت و ساز است.

نشانه های بصری پوسته های خالی پسته که روی میز انباشته می شوند به افراد کمک می کند تا مراقب مصرف خود باشند، که منجر به مصرف کالری کمتر می شود.

زمان اضافی مورد نیاز برای پوسته پسته کوهی کیلویی شدن آجیل و حجم اضافی درک شده در هنگام مصرف پسته‌های پوسته‌دار منجر به مصرف حدود 40 درصد کالری کمتر در مقایسه با مصرف مغز پسته، با همان رتبه‌بندی پر بودن و رضایت شدند.

نتیجه
پسته از دوران ماقبل تاریخ بخشی از رژیم غذایی بشر بوده است و تمدن های گذشته تا حدی به دلیل خواص تغذیه ای و مدیریت سلامتی آن را مصرف کرده اند.

پسته آجیل غنی از مواد مغذی است که حاوی مشخصات اسیدهای چرب مفید برای قلب، پروتئین، فیبر غذایی، پتاسیم، منیزیم، ویتامین K، γ-توکوفرول و تعدادی مواد شیمیایی گیاهی از جمله فیتواسترول ها، اسیدهای فنولیک و کاروتنوئیدهای زانتوفیل است.

در میان آجیل، پسته فندقی حاوی بالاترین سطح پتاسیم، فیتواسترول، ویتامین K، γ-توکوفرول و لوتئین است. تعداد فزاینده ای از مطالعات بالینی فواید بالقوه مغز پسته را برای سلامتی نشان می دهد.

پنج مطالعه بالینی تصادفی منتشر شده نشان داده اند که پسته اثر مفیدی بر پروفایل چربی خون دارد. علاوه بر این، شواهد بالینی در حال ظهور نشان می دهد که پسته ممکن است به کاهش استرس اکسیداتیو و التهابی و ارتقای سلامت عروق، کنترل قند خون، مدیریت اشتها و کنترل وزن کمک کند.

تامین مالی و پشتیبانی.

این اثر توسط شرکت Paramount Farms، لس آنجلس، کالیفرنیا، تولید کننده پسته اکبری صادراتی و بادام حمایت شده است. هر گونه نظر، یافته، نتیجه‌گیری یا توصیه‌ای که در اینجا بیان شده است متعلق به نویسنده است.

اعلامیه علاقه نویسنده مشاور شرکت Paramount Farms, Inc.

  • منابع:
    1. Pistachio nuts: composition and potential health benefits 
  • تبلیغات: 
  1. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  2. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند
  3. موفقیت یک بانوی خانه دار با سرمایه گذاری اندک!
  4. گرم کردن کلاس های مدرسه به روش رادیاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *