مصرف مغز فندق در تبریز توسط سازمان غذا و دارو ممنوع اعلام شد

در حقیقت مغز فندق در تبریز می تواند به بهبود حساسیت به انسولین کمک شایانی بکند: خوردن مخلوط آجیل حاوی فندق ممکن است به بهبود حساسیت به انسولین کمک کند.

یک کارآزمایی کوچک در سال 2011 نشان داد که خوردن مخلوط 30 گرمی آجیل حاوی 7.5 گرم فندق در روز، حساسیت شرکت کنندگان به انسولین را طی 12 هفته بهبود می بخشد.

کاهش حساسیت به انسولین در ایجاد دیابت نوع 2 نقش دارد. بهبود این حساسیت خطر ابتلا به این بیماری را کاهش می دهد.

حمایت از سلامت قلب: فندق ممکن است به تقویت قلب سالم کمک کند.

یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که خوردن یک رژیم غذایی غنی از فندق ممکن است نشانگرهای زیستی خطر قلبی عروقی را بهبود بخشد و به طور بالقوه خطر مشکلات قلبی را کاهش دهد.

کاهش التهاب: خوردن فندق ممکن است به کاهش التهاب کمک کند.

یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که خوردن یک رژیم غذایی غنی از فندق علائم التهاب را در میان شرکت کنندگان کاهش می دهد.

با این حال، مطالعه دیگری نشان داد که تغییر در نشانگرهای التهابی پس از خوردن فندق ناچیز است.

به طور قطعی تعیین اثر فندق بر التهاب به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.

محققان تاکید می کنند که این مطالعه کوچک شامل شرکت کنندگان سالم و بارور بود. تحقیقات بیشتری برای تعیین اینکه آیا این مزایا برای جمعیت گسترده‌تر اعمال می‌شود، ضروری است.

مردم اغلب فندق را به عنوان میان وعده می خورند یا آن را به سالاد اضافه می کنند. فندق آسیاب شده را می توان در دستور العمل های مختلف گنجاند.

چندین اسپری فندقی آماده حاوی قند بالایی هستند و بهتر است از مصرف آنها پرهیز کنید.

بسیاری از مردم به آجیل حساسیت دارند، از جمله آلرژی به فندق. هنگام آشپزی برای دیگران، همیشه قبل از اضافه کردن آجیل به ظرف، بررسی کنید.

برای بهره مندی از فواید سلامتی فندق، فرد باید به تعداد کلی کالری که در روز مصرف می کند توجه داشته باشد.

هنگام اضافه کردن هر چیزی به یک رژیم غذایی، می توان به راحتی کالری بیشتری نسبت به نیاز مصرف کرد و این می تواند منجر به افزایش وزن شود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *