شیره توت در بازار موجب درگیری دو فروشنده شد

درختان به طور سنتی برای برگ های خود  عمدتاً در آسیا و آمریکای شمالی  رشد می کنند زیرا آنها تنها غذایی هستند که کرم های ابریشم می خورند.

آنها انواع شیره توت در بازار معمولا سیاه، سفید یا قرمز را حمل می کنند که اغلب به شراب، آب میوه، چای، مربا یا غذاهای کنسرو شده تبدیل می شوند، اما می توانند خشک شوند و به عنوان میان وعده نیز مصرف شوند.

به دلیل طعم شیرین، ارزش غذایی چشمگیر و فواید مختلف سلامتی، توت ها در سراسر جهان محبوبیت پیدا می کنند.

این مقاله به بررسی توت ها، از جمله تغذیه و فواید آن می پردازد: توت تازه 88 درصد آب دارد و در هر فنجان (140 گرم) فقط 60 کالری دارد.

با وزن تازه، 9.8٪ کربوهیدرات، 1.7٪ فیبر، 1.4٪ پروتئین و 0.4٪ چربی را فراهم می کنند.

توت اغلب به صورت خشک مصرف می شود، مانند کشمش. در این شکل، آنها حاوی 70 درصد کربوهیدرات، 14 درصد فیبر، 12 درصد پروتئین و 3 درصد چربی هستند که باعث می شود در مقایسه با اکثر توت ها، پروتئین نسبتا بالایی داشته باشند.

در اینجا مواد مغذی اصلی موجود در یک وعده 3.5 اونسی (100 گرمی) توت تازه آورده شده است.

کالری: 43
آب: 88%
پروتئین: 1.4 گرم
کربوهیدرات: 9.8 گرم
شکر: 8.1. گرم
فیبر: 1.7 گرم
چربی: 0.4 گرم
کربوهیدرات ها
توت تازه از 9.8 درصد کربوهیدرات یا 14 گرم در هر فنجان (140 گرم) تشکیل شده است.

این کربوهیدرات ها عمدتاً قندهای ساده مانند گلوکز و فروکتوز هستند، اما حاوی مقداری نشاسته و فیبر نیز هستند.

فیبر
توت دارای مقدار مناسبی فیبر است که معادل 1.7 درصد وزن تازه آن است.

الیاف هر دو محلول (25٪) به شکل پکتین و نامحلول (75٪) به شکل لیگنین هستند (1Trusted Source، 4Trusted Source).

فیبرها به شما کمک می کنند تا سیستم گوارشی سالمی داشته باشید، سطح کلسترول را کاهش دهید و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش دهید (منبع 5Trusted، 6Trusted Source، 7Trusted Source، 8Trusted Source).

توت تازه حدود 10 درصد کربوهیدرات به شکل قندهای ساده، نشاسته و فیبرهای محلول و نامحلول دارد. آنها نسبتاً پر آب و کم کالری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *