پروژهای روی درب یو پی وی سی دستشویی از کودکان دعوت میکند تا «خارجیها را در حالت عادی بیابند».
این نوع پروژه ای است که می تواند انگیزه کودکان را برای درک بهتر دنیای اطرافشان، حتی قسمت هایی از آن که آشناترین به نظر می رسد، تقویت کند.
این نمایش اسلاید توسط دورانگو مندوزا، عکاس ایلینوی، طیف وسیعی از درب فایبرگلاس ها و دروازهها را که ممکن است بخشی از پروژه شوند، نشان میدهد.
بررسی درب چوبی اتاق خواب و دروازهها نیز میتواند به عنوان اولین پروژه برای کودکان بسیار خردسالی که قبلاً کار پروژهای انجام ندادهاند، به خوبی کار کند.
این راهنما شامل روشهایی است که بررسی درب چوبی ضدآب و دروازهها میتواند به معیارهای یادگیری اولیه ایلینویز در تمام زمینههای یادگیری بپردازد (به پیوست A مراجعه کنید).
هر مرحله از پروژه می تواند شامل فعالیت های مربوط به رشد و سلامت جسمانی، رشد اجتماعی و عاطفی، علوم، مطالعات اجتماعی، هنرهای زبان، ریاضیات و هنرهای زیبا باشد.
این راهنمای پروژه به تشریح مراحل ممکن برای مشارکت دادن کودکان پیش دبستانی در پروژه ای درباره درها و دروازه ها می پردازد.
لطفاً به خاطر داشته باشید که این راهنما پیشنهادهایی را ارائه می دهد، نه طرح های درسی یا «دستور العمل ها». لازم نیست هر فعالیت پیشنهادی در پروژه گنجانده شود.
نحوه توسعه پروژه به عوامل متعددی بستگی دارد – مکان برنامه، زمان و منابع موجود، و همچنین خود کودکان.
ایده های آنها در مورد اینکه مطالعه درها و دروازه ها چه جهتی می تواند داشته باشد احتمالاً با پیشرفت پروژه ظاهر می شود.
بسیاری از تجربیات ارزشمند دیگر فراتر از آنچه در اینجا پیشنهاد می شود امکان پذیر است – و اغلب خود بچه ها ایده های مرتبطی را برای پیگیری ارائه می دهند.
- منابع:
- تبلیغات: