استفاده از زیتون شور عمده برای تقویت قلب و عروق

نوشته مادوسودان تامیستی: زیتون شور عمده را می توان در نواحی مدیترانه ای یافت و یکی از سالم ترین میوه های جهان است.

آنها جزء کلیدی رژیم غذایی در منطقه مدیترانه هستند که با سلامتی و شادی بهتر مرتبط است، زیتون ها ممکن است کوچک به نظر برسند، اما نمی توان اهمیت آنها را نادیده گرفت.

آنها ممکن است در شمال آفریقا ظاهر شده باشند، پس از آن عمدتاً در نواحی مدیترانه یونان و ایتالیا رشد می کنند. آنها هنوز جزء مهمی از رژیم غذایی محلی هستند و مردم مدیترانه 300 درصد روغن زیتون بیشتری نسبت به نیمکره غربی استفاده می کنند.

زیتون روی درختان Olea europaea رشد می کند و بخشی از خانواده میوه های هسته دار است که شامل انبه و سایر میوه ها می شود، وقتی نارس هستند سبز و وقتی کاملاً رسیده سیاه می شوند.

برخی از فواید سلامتی زیتون عبارتند از: محافظت از شما در برابر سرطان، حمایت از عروق خونی سالم، ارتقای سلامت روده، تسکین درد، کاهش شانس ابتلا به دیابت، پیشگیری از عفونت، کاهش وزن، حفظ عملکرد مغز، کاهش شانس ابتلا به پوکی استخوان، ارتقاء سلامت چشم و کاهش آلرژی های فصلی.

احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می دهد: زیتون دارای شاخص گلیسمی پایینی است که آن را برای افراد دیابتی یا کسانی که در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند ایده آل می کند.

زیتون سرشار از چربی های تک غیراشباع است که ممکن است جذب گلوکز خون را کند کند. اما این تمام چیزی نیست که برای کمک به دیابت انجام می شود. پس از تشخیص، مصرف آنها در کمک به بیماران دیابتی نقش دارد.

در بیماران دیابتی، آسیب اکسیداتیو ممکن است گسترده باشد، و باعث تسریع تخریب اندام هایی مانند چشم ها و کلیه ها شود.

خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی روغن زیتون به این اطمینان کمک می کند که عوارض دیابت بیماری را بدتر نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *